Angkor what?

Nu ar vi pa det stallet jag langtat till som mest hittills. Siem reap. I denna stad finns de beromda templena i Angkor. Jag ar fortfarande lite sjuk men det ar inte sa farligt langre, mest satans ont i halsen av alla stallen.



"Tombraider templet"




Jag har kopt en tredagarsbiljett trots att jag bara hinner se templena under tva dagar. Det var samma pris. Men for tillfallet ar jag tyvarr lite irriterad. For nu ar vi en grupp pa ca tolv personer som hanger ihop. Vi bestamde igar att vi skulle ses tidigt for att ha tid att hinna se templena. Eftersom att vi far extrapris da vi ar sa manga ar det ju bra om atminstone nagra ar uppe i tid tills vi ska aka. Vi var tva personer. Efter en timme kom tva till, det rackte tack och lov for att vi skulle kunna aka med en tuk-tuk iallafall.

Dags att dra, for nu, antligen ar de klara! Jag vet att jag ar en bitch men ja HATAR att vanta...

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0