Camilla Falomomffom

Det var det de trodde jag hette i efternamn nar jag bokade min plats pa dykkursen for nagra dagar sedan. Nar baten anlande till on sag jag en skylt med mitt fornamn och nagot konstigt ord efter. Jag var tvungen att gnugga ogonen for att se om det verkligen stamde. Sa himla lustigt! Jag forstar inte ens hur man kan tro att jag sager att mitt efternamn ar "falomomffom" och sedan utga ifran att man kan heta det i efternamn. Det roligaste utav allt ar att killen som stod med skylten trodde att det var en annan persons fornamn nar jag hade kommit. Sa vi stod och vantade ett tag vid kajen tills jag fragade vad vi holl pa med. Han skrattade nar jag sa att det var mitt efternamn. Kul... Jag spelade med. Roligt sen nar det upptackte att mitt efternamn ar Salomonsson da jag fyllde i papprena. Skratt, skratt, skratt.

Idag gjorde jag mina forsta tva dyk pa 12 meter. Det forsta var lite jobbigt. Oronen kranglade och mot slutet blev jag riktigt illamaende. Men det andra var helt underbart. Sa himla harligt att fa spela huvudrollen i en undervattensfilm. :)

Har kommer lite bilder fran tiden och julen pa Koh Phangan:

 
 



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0