Dont drink and dive!

Det ar den nya regeln forutom "don't drink and drive" som jag numera maste ta hansyn till for nu ar jag officiellt sett dykare! Jag har tagit mitt dykarcertifikat, blev klar igar! YIPPIE!

Kursen var upplagd enligt foljande:

Dag 1 13.00-18.30 Genomg. av kap 1, 2 & 3 samt efterfoljande quiz.

Dag 2 8.30-11.30 Genomg. av kap 4 & 5 samt efterfoljande quiz 11.30-12.15 Lunch 12.15-17.00 Dyktraning

Dag 3 10.00-11.45 Slutprov 11.45-12.15 Lunch 12.15-17.00 Dyk 1 & 2 (12m)

Dag 4 7.15-11.30 Dyk 3 & 4 (18m) 11.30 Utbildad dykare inom PADI!

Det kanns HELT fantastiskt, nu kan jag narsomhelst med en "buddy"(annan dykare med cert) ga for att dyka!

Far se om jag vagar mig pa att avancera och fa chansen att fa prova pa nattdyk, fotografera under vatten, navigera, djupdyka och varfor inte lara sig mer om olika fisksorter? :)



Forresten, jag hittade nemo och gill! =D

Efter att vi alla var klara med vara kurser drog vi ut for att fira! Det blev en kvall fylld av dans, fireshows och annat skoj!

Idag har jag bara legat pa playan, fatt en dos med D-vitamin(eller var det A?) och tagit det lugnt! Det lar bli nagra latar dagar framover utan mycket av aktivitet bade nu innan och efter det nya aret startat! Hoppas att ni dar hemma mar alldeles prima, jag har nu varit ivag i exakt en manad och nu ar det en kvar!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0