Phnom Pen!

Vi ar nu ett gang pa ca 12 personer som haller ihop! Riktigt kul.

Idag tog vi bussen fran Laos till huvudstaden i Cambodja, Phnom Penh! Riktigt jobbigt vid gransen nar vi skulle fixa visum, lang tid i hettan och en massa cambodjaner som ropade: Buy somthiiin!

Sedan tog bussresan runt 8 timmar, vissa satt pa pallar i mittgangen, kul.... Jag blev supersvettig i rumpan for det var sa sjukt varmt pa bussen!

Men det var kul iallafall for vi satt och spelade gitarr och sjong! Jag laser ocksa just nu en riktigt bra bok som heter "flyga drake".

Vi kom till Phnom Penh runt 21.00, da checkade vi snabbt in pa ett guesthouse och gick sedan och at!

Imorgon ska vi till ett stalle som heter killing fields. Det ar ett kulturminne!

Efter Phnom Penh ska vi ner till kusten och sola och bada! Antligen dags for lite rent friskt vatten!

Saknar alla darhemma! PUSS PA ER I KYLAN!

(kan fortfarande inte lagga upp bilder) :(

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej gumman och hälsa min e du gullig.



Ni blir ju oerhört rutinerade på bussåkning under denna resa. SL kommer troligen kännas som ett underverk för er:)

2010-12-09 @ 22:24:45
URL: http://natos.blogg.se/
Postat av: Melanie

Låter som att ni har det asnice babe! Saknar dig min crazy latinlover hahah "yo soy loca con mi tigre loca loca loooca"

Puss!

2010-12-10 @ 06:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0