Vang vieng

Nu ar vi i en helt underbar stad som heter Vang vieng uppe i norra Laos. Den har taden ar HELT underbar! Jag vill stanna har for evigt! Det ar en liten stad med ca 25 000 invanare. Staden ligger gomd bland bergen och en superfin flod rinner rakt genom staden, det har ar paradiset!






Idag ska vi gora nagot som heter tubing. Da hyr man en badring och driver langs med floden till de olika barerna som ligger i anslutning till den. Vi borjar klockan 11.00 pa formiddagen och beraknas vara klara vid 17.00, jag far se hur jag mar da!

Solen skiner idag sa nu ska jag ut och fota och sola!


/C



Kommentarer
Postat av: Stephanie

lova en liten orolig kompismamma att ni inte handlar några "rökdon" som kommer säljas efter vägen, inga bra konsekvenser med lokala myndigheterna. kramis

2010-12-03 @ 07:03:16
URL: http://natos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0