Baaa Baaa Baaali!!!

Forsta natten pa Bali avklarad. Det blev lite fest igar. Riktigt kul med klubbrunda och dans i massor! Jag och Alexandra korde dancebattle uppe pa en scen pa ett av stallena. Hon kom trea och jag vann faktiskt! Det var ca 12 tjejer som tavlade mot varandra, uppdelade i tva lag och man mottes tva och tva. Sedan var det decibelmatning. Den personen som fick hogst jubel efter battlet gick vidare till final. Tillslut var det bara jag, Alexandra och en till lokalbo kvar. Da tog jag i for kung och fosterland och dansade som aldrig forr och vann tavlingen. Ruggigt kul var det! Det ar mycket roligare att gora saker utomlands, da slipper man bli pamind om det senare forutom andra an de narmaste. HAHA! Tyvarr far ni inga bildbevis, ingen som jag kande hann dra upp en kamera for det var inte direkt planerat att vi skulle dancebattla! Men kul var det!



Pa stallet vi var pa, sky garden, hade de aven coyote uglys, dvs bardiskdansoser, riktigt duktiga, inte alls som strippor utan dansare. De hade beatboxtavling och en massa annat skoj. Snacka om att bidra till bra stamning pa stallet. Nar det stangde kl. 5.00 drog vi hem till hotellet. I morse var man ju sjalvklart lite trott men vi hann upp till den stjyssta frukosten som ingick pa rummet(inte vanligt nar man ar backpacker). Darefter drog vi ner till Kuta beachen och stekte lite, mer orkade vi inte gora idag. Det ar en riktigt cool strand om man surfar men annars ar det tyvarr mest sand i trosan for en annan.

Jag har precis kollat upp lite roliga aktiviteter sa jag ska ga och overtala brudarna att folja med mig till vattenlandet imorgon och leva rovare! Hoppas ni inte fryser ihjal darhemma!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0