For ovrigt...

...sa alskar jag hur bra vi har blivit pa att aka buss, vi har sakert akt 10 bussresor under resans gang pa 12-18 timmar styck. Ar fascinerad over hur bra vi ar pa att roa oss sjalva medan vi vantar pa nasta buss, bat eller vad det nu a vi vantar pa.

 
Mycket, mycket roligt i vantan pa farjan till Langkawi... Ideerna om vad vi ska gora pa bilderna sprudlar.

Det sags att man lar sig nagot varje dag. Om det ar nagot jag har lart mig under denna resa sa ar det att gora det basta av situationer och bara slappna av. Jag kan anda inte paverka om busschaufforen har rakat somna i bussen och missar avgangstid. Eller? (Jag kan ju alltid sla honom nar jag kommit pa bussen i ren ilska men vad tjanar det till egentligen?) Jag har lart mig att hitta lugnet och har hittills last fyra bocker. Jag maste ha lart mig nagot med tanke pa att jag inte har last en bok hemma pa over ett ar...


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0