Nu borjar det kannas...

...att det verkligen ar slutet pa resan. Allas humor ar pa topp men samtidigt ar vi lite sega och bryr oss egentligen inte riktigt vad vi gor for vi vill bara suga upp det sista som ar kvar av den har resan. Vi har pool pa hotellet vilket ar lite nytt for oss och det ar ganska skont att ligga dar faktiskt, haha. Konstigt va? Det ar lite synd att tiden gatt sa fort samtidigt som det ar helt underbart att fa ha upplevt allt detta och veta att det som vantar hemma ocksa ar att se fram emot!


Jag har lyckats overtala Alexandra att folja med mig till vattenlandet imorgon! Det ska bli ASKUL!!! Bali ar jattemysigt och haftigt, superbra shopping och bra nattliv, har handlat for en miljon idag!....


...indonesiska Rupier alltsa ;) Det ar ca 800 svenska kronor. HAHA! 


Snygg-sofie pa stranden...


Asgulliga-Alexandra i solglajjor...


Coola-camilla pa vag upp fran vattnet...


Kuta beach med surfare i farten...


/C


Kommentarer
Postat av: lollo

åhh älskade camie jag är sååå avis!! jag saknar dig! nu är det dags för er att komma hem. :D see ya! <3

2011-01-20 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0