Rock 'n' Rolla!?

Igarkvall efter dagsturen bestamde jag och Sofie av vi skulle gora stan...

 

Sa fort vi kom till klubben dar vi spenderade kvallen sa fick vi varsin STOR ol! Niklas som vi traffade i Thailand och som aven visade sig vara i Malaysia fick ocksa folja med oss till klubben. :)



Fantastiskt
liveband som spelade alla nya hits(sadana som man aldrig trodde att det gick att framfora live) och gjorde det sa bra att jag bara satt och gapade hela kvallen!



En och en annan tequila slank ner, vada? Ar vi inte i mexico? ;)


Sen avslutade jag med att fraga om jag fick sjunga highway to hell och oblyg som jag ar nar jag fick tummen upp sa gav jag stallet en omgang...

Living the dream? Ja, det vill jag pasta. Och vad roligt det blir ibland nar man saknar de tre sista bokstaverna i alfabetet.

/C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0