WaterBOOM!

Det blev inget av med vattenparkslekandet igar for Alexandra hade bestamt sig for att ga ut med Nathalie och nar Alexandra har bestamt sig for att ga ut, da GAR hon ut! Sa igar blev en trevlig dag med MASSA shopping istallet. Har kopt sa mycket fint, bade till mig sjalv och andra. :) Jag shoppar ju aldrig sa det har ar nagot stort! Jag kopte allt mojligt men det basta inkopet var de fantastiska skorna easytone som ar superheta i Sverige just nu!


Denna fantastiska sko har en speciell rundad sula som gor att musklerna i baksida lar och rumpa arbetar effektivare nar man ar ute och promenerar. Helt fantastiskt tycker jag. Mycket nojd.

Igar gick vi aven ut igen, det blir latt lite sant mot slutet har, alla ar pa G hela tiden. Sa fabolous 5 skalan tog en runda pa stan. Det bidrog till att vi aven idag var lite sgea men jag och Alexandra drog tag i varandra och tog en moppe till vattenparken waterbom. Det visade sig skulle vara det basta vi kunde gjort just idag. Bra vader for lek och bus pa vattenland. Vi sprang runt som tva barn och skrek och harjade i 5 timmar. Nar vi sedan kom hem var vi skittrotta efter allt spring.


Coola nedfarter.



Sinnes rolig nedfart dar man i hog fart akte upp mot en ramp for att sedan vanda och flyga ut i vattnet i en badring. Jag och Alexandra testade granserna och fick skitbra tips for att utmana odet och vara supernara kanten pa rampen. Labbigt varre... ;)


Den laskigaste, sjukaste och roligaste nedfarten pa stallet. Namnet 'climax' har tillkommit av ratt anledning. Man blir invisad till glasburen och vantar sedan pa att luckan under fotterna ska dras bort. Da faller man sakert 30 meter rakt ner i en kana och in i loopen for att sedan komma ut i full fart i slutet av den. Se bara pa bilden hur sjuk denna nedfart ar. Riktig adrenlinkick!



Det har vi alltsa gjort idag. Imorgon blir det dykning(WEE!) och sista utgangen for resan. Skriver mer pa lordag!

Adios.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0